15 Kasım 2012 Perşembe

Virginia Angus

Herşey mail adresime gelen bir maille başladı. Mekanist "en iyi burgerciler"i göndermiş sağolsun. Listedekilerin büyük çoğunluğunu denemişliğimiz var, denemediklerimizi de en azından ismen biliyoruz. Amaa 1 numaradaki yeri ilk kez duydum. Hemen araştırmaya başladım. Mekanistte mekanın sitesinde yazılan yorumların ortak noktası ne kadar mükemmel olduğu olunca burayı denemek farz oldu.. Bayramda İstanbul'da olmamızı değerlendirdik ve 4.gündü sanırım Efe'yi anneme bırakıp aldık soluğu önce Kadıköy'de, sonra vapurda, en son da Eminönü'nde.. Aylardır hiç başbaşa dışarı çıkmamıştık herhalde.. Bize de değişiklik oldu.  Efe'yi bırakma sebebimiz mekanın Mercan Yokuşu civarında olması ve malum yokuş falan da var. Efe ile zor olur diye düşündük.. İyi ki de öyle yapmışız.. Mekan Uzunçarşı caddesi'nde, Mercan Vergi Dairesi'nin az ilerisinde.. Küçücük bir yer.. İçeride 2 masa, dışarıda da toplasan 3-4 masa anca var. Hemen menüyü aldık elimize, önce başlangıçlardan füme et söyledik, bir de denemek için birer minik parça fıstıklı, hellim peynirli sucuk söyledik.. Birer burger siparişini de unutmadık tabi ve başladık beklemeye..
Allahıımm o nasıl bir füme ettir, sucuktur.. Yeme de yanında yat yani..



Sonra burgerlerimiz geldi.. Onlar da çoookk lezzetliydi söylememe gerek var mı bilemiyorum.. Sadece yanında gelen patates kızartmasının porsiyonu için eleştiri yapabilirim.. Biraz daha fazla olabilirdi bence..



Tam "oohhh doyduk valla, ellerine sağlık" modundayken yan masalara sürekli giden bonfileye gözüm çarptı.. Herkesin bundan yediğini gördüm ve Altan'la paylaştım.. Tabi benim boğazına düşkün kocam hemen "biz de deneyelimm" dedi.. Dedi demesine ama bizim mideler dolu nasıl olacak falan derken garson geldi ve yarım bonfile getirebilirim dedi.. Bunu duyunca bir gaza geldik ve hemen yarım lokum söyleyiverdik.. Evet bonfilenin menüdeki adı lokum..
Vee lokum geldi.. Yani söyle diyebilirim: Vay anasını sayın seyirciler.. cidden lokummuş, ismini sonuna kadar hakediyor.. Meğer bugüne kadar bonfile yememişmiyiz biz?!!
Diğer herşey gibi bu da son derece lezzetliydi..

Artık iyice patlamaya hazır bir şekilde kalktık mekandan.. Tek sorunu tabi yerinin biraz sapa olması.. Keşke Anadolu yakası'na da açılsa bir şube de daha sık yesek.. Mahrum kalmasak bu lezzetlerden..

2 yorum:

Hacer Yavuz dedi ki...

sitenizi takibe aldım:)banada misafirliğe beklerim:)
http://demodeyiz.blogspot.com/

Duygu Yaman dedi ki...

en kısa zamanda sizi de ziyaret edicem.. teşekkürler.