4 Ağustos 2009 Salı

14 Temmuz 2004

Bugün benim doğumgünüüüüüüüüüüüüüümmmm!!!! Şu an trendeyiz ve EuroDisney'e gidiyoruz.. Akşam da Eiffel'e gidiyoruzz...!! Bu sefer hep beraber çıkıcaz inşallah ama bizim şampanya güme gitti çünkü içki sokmuyorlar!! :( Zaten felaket gribim. Antibiyotik kullanıyorum.
Bu arada odamızdaki Hong Kong'lu Sam gitti yerine Washington'lı Trent geldi.. İyi bir tip. Konuşkan.. Bu arada dün Champs Elysee'ye gidemedik ben hastayım diye. Dinlendim, dışarı çıkmadık.. Umarım EuroDisney'e giriş kolay olur da eğlenirizz... Akşam da Simge ve Gökhan'ın bana sürprizi varmış. Galiba pasta falan alıp mum dikecekler.. Bir mum lafı duydum konuşurlarken ama..;) Görücezz artık.. Allahım nolur şu gripten biran önce kurtulayım yaa.. Ağzımı kapatamıyorum, nefes alamıyorum.. Offffff!!!!

Hiç yorum yok: