5 Ağustos 2009 Çarşamba

22 Temmuz 2004

Nispeten daha rahat bir tren yolculuğu sonrası sonunda Barcelona'dayız.. Burası da çoooooook sıcak... Ama çok güzel bir yer.. Şu an gördüğüm kadarıyla en hoşuma giden yerlerden biri diyebilirim... Hostelımız yine çok merkezi.. Neyse ki metro durağının çok yakınında da fazla yürümedik sırtımızda çantalarla.. Bu hostelda şansımıza çok güzel..Üstümüzü değiştirdikten sonra marketin yerini öğrenip alışveriş yapmaya gittik. Hostel da mutfak vardı ve yemek pişirebiliyorduk... Market zaten şehrin en işlek caddesi olan Las Ramblas daydı.. Orayı da şöyle bir gezip bugünkü planımızı yaptık: Plaja gidiceeeeeeezzzzz.. Yorgunuz çünkü ve gezecek halimiz yok..Eh biraz yüzmek de fena olmaz hani..;)

....
Plaj fena değildi.. 1 şemsiye+1 şezlong kiraladık.. 3er euro verdik.. Deniz pisti biraz ve biz galiba güneşte fazla kaldık:) kırmızılaştık hepimiz... Akşam da hostela geldiğimizde saat 19.30 gibi falandı. Duş alıp yemeğimizi yedik.. Bugün marketten aldıklarımızla kendimize ziyafet çektik.. Antrikot,Salata,Şarap... İlk kez et yedik yola çıktığımızdan beri..:) Deniz ve güneşe insanı yoruyor yahu.. Sersem gibi yattık uyuduk...