6 Ağustos 2009 Perşembe

31 Temmuz 2004

Sabah erken kalktık, 8 gibi.. 9.24te Lucca trenine binecektik. Durakta epey bir süre otobüs bekledikten sonra nihayet gelen 13 no ya bindik... Yolda Gökhan bize yemek çantasını sordu. Biz de yine dalga geçiyor sanıp umursamadık.. İstasyona geldik ve o da ne! Çanta hakikaten Gökhan'da değil,Durakta unutmuşuz.!!:( Gerisin geri bu sefer 12 no ile kampa döndük. Otobüs Michelangeloda beklerken Gökhan gidip kampa sordu. Biz o durağa gidene kadar çantayı almıştı ve yola devam ettik.. Tabi tren kaçtı.. Bu arada Simge erken kalkıp alelacele çıktığımız için söylenmeye başladı biraz.. Kahvaltı da yapmadığı için tabi haliyle biraz asabiydi:) Neyse sonuçta ben de Lucca'ya gitmekten vazgeçtim...
Sonunda Pisa trennie bindik ve Pisa'ya gidiyoruz...
Pisa zaten hap kadar bir yer.. Piazza dei Miracoli'ye gelsen yetiyor.Pisa kulesini çektik bol bol.. Sıra sıra dizilmiş satıcılardan da bir sürü şey aldık sonra da çimlere oturup yemek yedik.. Öğleden sonra da Floransa'ya geri dönüp çarşı pazar gezdik... Yine o ucuz ayakkabıcı kapalıydı..Divarese'de öyle.. Cumartesi ya bugün..;) Maalesef çoğu yer kapalıydı..Simgeleri Converse satan bir mağazaya götürecektim ama o da tabi ki (!) kapalıydı..
Bu arada Floransa'ya geri geldiğimizde istasyondan aşağı yürürken Simge gelip öptü ve sabha için özür diledi.. Sonuçta ikimiz de sinirli ve yorgunduk..
Çarşı pazardan sonra yine markete gittik,akşam için yemek aldık ve internet cafeye gittik..
Dönüşte yaklaşıyor bu arada..Artık yorgunluk kendini belli etmeye başladı...:)