5 Ağustos 2009 Çarşamba

28 Temmuz 2004

Verona'dayız.. Geldiğimiz tren kompartımanlıydı.. 6 kişilik kompartımanda önce 2 Portekizli vardı sonra onlar boş kompartma bulup bizi yalnız bıraktılar.. Rahat rahat ayaklarımızı uzatıp uyuduk..:)

Sabah istasyonda Tourist Information'dan otel dergisi alıp bize uygun olanları telefonla aradık.. Kiminde yer yoktu kimiyle anlaşamadık ama sonunda 50Euro ya 3 kişilik oda bulduk..:) Merkezde değil ama otobüsle 10 dak.. Sahibi Polonyalı bir adam.. Odamıza yerleştikten sonra 2 saat uyuduk, hepimiz sersem gibiydik zaten.. Uyandıktan sonra da duş alıp kendimizi Verona sokaklarına attık bu kez.. Yürüye yürüye önce 500 yıllık bir köprüden geçip şehrin öteki tarafına gittik. Duomo'yu ve bir kiliseyi gezdik.. Duomo gerçekten çok güzel ve görkemliydi.. Derinden ayin sesleri geliyordu.. İnsanın içie resmen huzur doluyordu diyebilirim... Sonra sokaklarda yürüdük.. Bir cafede oturup nehir kıyısında yemek yedik.. Simge ve Gökhan Canelloni con Spinaci e Ricotta yediler.. ben de Spaghetti al Pomodoro... Sonra Verona Arenasını gördük ama büyük ölçüde tadilat vardı pek birşey anlaşılmıyordu onun için.. Verona'yı sevdim...Gerçekten şirin,sıcak bir yer... Yok yok sanırım ben İtalya'yı seviyorum yaaa.. Gittiğim tüm İtalyan şehirlerini sevdim.. Hiç sevmediğim olmadı ki..:)

Yarın sabah 6.30da kalkıp 7de otelden çıkıcaz veeeeeee.... Venediğe gidiyoruz.. Orada bir gece kaldıktan sonra da ver elini Floransa ama sadece 2 günlüğüne yaaa...:( Olsun ama napalım... Kader utansın...Bol bol hasret gidereyim bari... :) Özledim valla..

Hiç yorum yok: