12 Ağustos 2009 Çarşamba

3 Ağustos 2004





Bugün Vatikan'a gittik.. Yanımıza uzun kollu gömleklerimizi de aldık örtünmek için.. Az biraz daha sıra bekledikten sonra müzeye girebildik 12 Euro verip. Burası hakikaten çok güzel ve görülmesi gereken bir müze.. Duvardaki ve tavandaki resimler müthiş....


Müzeden çıktıktan sonra önce tabi ki acıktığımız için dilim piiza dükkanından pizza yedik... Arkadan da San Pietro meydanında havuzun orada oturduk.. Bir Türk grup vardı, onlarla sohbet ettik..


Bu arada San Pietro kuyruğu kalabalıktı. Biraz boşalınca ben girmek istedim. Gökhan ve Simge gelmek istemediler.. Ben de tek başıma sıraya girdim.. Üzerimde elbise vardı ve aslında boyu çok uygun değildi kiliseye girmek için ama görevliye bieraz gülümseyince bir sorun çıkmadı:) İçerisi çoooookkkk güzeldi.. Bence Gökhan ve Simge de kesinlikle görmeliydi..


Ama para çantamı Gökhan'da bıraktığım için tepeye çıkamadım yaaaa... O kadar da heveslenmiştim.. :(( Napalım.. kader utansıınnn...!!!

Hiç yorum yok: